Darmowa dostawa od 250,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wysyłka

Koszty wysyłki

Zapewniamy naszym klientom wiele możliwości dostawy zamówienia:
Kurier InPost KURIER INPOST
➤ Zamówienie do 250 zł - 12,90 zł ➤ Zamówienie powyżej 250 zł - 0 zł
Kurier InPost - Płatność przy odbiorze KURIER INPOST - PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
➤ Zamówienie do 250 zł - 14,90 zł ➤ Zamówienie powyżej 250 zł - 14,90 zł
Paczkomaty InPost - przedpłata PACZKOMATY INPOST - PRZEDPŁATA
(Mapa wszystkich punktów: LINK) ➤ Zamówienie do 250 zł - 12,90 zł ➤ Zamówienie powyżej 250 zł - 0 zł
Paczkomaty InPost - przedpłata PACZKOMATY INPOST - POBRANIE
(Mapa wszystkich punktów: LINK) ➤ Zamówienie do 250 zł - 14,90 zł ➤ Zamówienie powyżej 250 zł - 14,90 zł

Najczęściej zadawane pytania dotyczące dostawy:
Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru? Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?
W przypadku dostawy kurierem Inpost, Pocztex i odbioru osobistego nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru. Mogą się natomiast pojawić ograniczenia w przypadku dostaw do paczkomatów. Największy BOX w Paczkomacie mieści maksymalnie 3-4 pary obuwia. Informacja! Lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki? W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8:00 – 18:00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego kuriera. Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze. Odbiór w punkcie uzależniony jest od godzin otwarcia danego punktu.
Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki? Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. W przypadku wyboru Paczkomatu lub odbioru w punkcie zostaną Państwo poinformowani SMSem i mailem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa punktu. Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem! W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia? Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Najprościej skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską i podać numer przesyłki: Inpost: ➤ LINK
Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 253 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-09-29
Wszystko ok
2024-09-07
Szybko, sprawnie, zgodnie z zamówieniem i fotografią
pixel