Sposoby płatności
Zapewniamy naszym klientom różnorodne metody płatności:
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
Zapłata gotówką kurierowi w momencie odbioru przesyłki.
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYM
Możesz dokonać płatność przelewem tradycyjnym w placówce banku, poczty lub przez
własne konto.
Dane do wpłaty:
Numer konta ING: 09 1050 1461 1000 0097 0951 7404
Dane odbiorcy: BUTOSKLEP ul. Warszawska 7, 98-400
Wieruszów
Tytuł przelewu: Numer zamówienia lub imię i nazwisko
osoby składającej zamówienie.
PŁATNOŚĆ PRZELEWEM NA KONTO WALUTOWE
Możesz dokonać płatność przelewem tradycyjnym na nasze konto walutowe w Euro
(€)
Dane do wpłaty:
Numer konta walutowego ING BANK: PL60 1050 1461 1000
0097 0636 3307
Kod SWIFT/BIK: INGBPLPW
Dane odbiorcy: BUTOSKLEP ul. Warszawska 7, 98-400
Wieruszów
Tytuł przelewu: Numer zamówienia lub imię i nazwisko
osoby składającej zamówienie.
PŁATNOŚĆ INTERNETOWA - PRZELEWY24
Przelewy24 to nasz partner obsługujący szybkie płatności sklepu. Oferuje on
szybkie księgowanie płatności przez większość polskich banków. Dokonanie opłaty jest szybkie i
bezpieczne.
PŁATNOŚĆ KARTĄ
Nasz sklep przyjmuje wpłaty za pośrednictwem kart debetowych i kredytowych.
Płatności kartą obsługiwane są przez partnera transakcji bezgotówkowych SIX Payment Services.
PAYPO
Zamawiasz płacąc płatnościami PayPo, sprawdzasz swoje dane i podajesz pesel.
Paypo płaci Twój rachunek w sklepie. W ciągu 30 dni płacisz za zamówienie.
BON ZAKUPOWY/UPOMINKOWY
Dla posiadaczy bonów, po założeniu konta w sklepie saldo klienta do
wykorzystania, zostanie uzupełnione kwotą równą wartości bonu.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności:
Czy mogę wybrać dowolną metodę płatności?
Tak, oczywiście. Podczas składania zamówienia, wszystkie dostępne formy płatności
będą możliwe do wyboru.
Informacja: Jeśli interesuję Cię płatność za
pośrednictwem PayPal, prosimy o kontakt w przypadku gdyby ta opcja nie była możliwa do
wyboru.
Co w przypadku problemu z płatnościami online?
Jeśli podczas procesu dokonywania płatność przez serwis Przelewy24, wystąpi błąd
lub serwis będzie chwilowo niedostępny z powodu prac serwisowych, prosimy o dokonanie ponownej
płatności. Jeśli problem będzie się powtarzał prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta (warto
dołączyć screen błędu).
Wyliczona kwota przy płatności za pobraniem?
W przypadku płatności za zamówienie przy odbiorze, prosimy o przygotowanie
wyliczonej kwoty. Kurier nie zawsze jest w stanie wydać resztę.
Czy mogę wysłać potwierdzenie zapłaty w celu przyspieszenia wysyłki?
Niestety, dokonany przelew musi zostać zaksięgowany na naszym koncie. Przesłanie
nam potwierdzenia przelewu, nie przyspieszy realizacji zamówienia.
Czy pobieracie dodatkowe opłaty za płatność np. kartą kredytową?
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, za wybraną metodę płatności.
Jak szybko księgowane są płatności?
Wszystko zależy od wybranej formy płatności. Najpóźniej zaksięgujemy płatność za
pośrednictwem tradycyjnego przelewu (nawet 2 dni), natomiast weryfikacja płatności kartą kredytową
lub szybkim przelewem trwa zazwyczaj kilka - kilkanaście minut.