Darmowa dostawa od 250,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty i reklamacje

Koszty wysyłki 1. Zaloguj się
Koszty wysyłki 2. Wybierz produkt
Koszty wysyłki 3. Przygotuj paczkę
Koszty wysyłki 4. Wyślij przesyłkę
Koszty wysyłki 5. Otrzymaj zwrot

ZWROT
Zasady zwrotu Zasady zwrotu:
● na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, ● produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach, ● zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych, ● zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które wskazałeś), ● zwracane obuwie powinno być nowe, bez śladów użytkowania i zabrudzeń.
Realizacja zwrotu Zwrot można zrealizować:
online: za pomocą panelu Zwrotów; zaloguj się na konto lub skorzystaj z linku w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami, tradycyjnie: uzupełnij formularz zwrotu, który był zawarty w przesyłce, spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Koszt zwrotu Koszt zwrotu:
online: przy generowaniu zwrotu z poziomu konta na naszym sklepie, pobrana zostanie opłata w wysokości 9,83zł na etykietę zwrotną. Opłata zostanie odjęta od całkowitej kwoty do zwrotu, tradycyjnie: sam decydujesz w jakiej formie nadasz zwrot:
sposób nadania jest dowolny Pamiętaj, że przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Koszt zwrotu Dodatkowe uwagi:
● o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię osobnymi wiadomościami SMS lub e-mail, ● w przypadku całkowitego zwrotu zamówienia, razem z przelewem zwrotnym za odesłany towar, otrzymujesz również zwrot najtańszej formy doręczenia przesyłki w naszym sklepie, dostępnej podczas składania zamówienia. Jeżeli dla danego zamówienia dostawa była (lub mogła być) darmowa, zwrot kosztów przesyłki nie jest realizowany.

REKLAMACJA
Zasady reklamacji Zasady reklamacji:
● sklep ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną(rękojmia), ● sklep odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi, ● jeżeli Towar otrzymany ma wadę, klient ma możliwość złożenia reklamacji, ● jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, klient otrzyma wiadomość zwrotną w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu, ● w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji, ● najwygodniejszą formą złożenia reklamacji jest skorzystanie z bezpośredniego kontaktu z Obsługą Klienta.
Dodatkowe uwagi Dodatkowe uwagi:
● wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji, ● jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zgodnie z prawem w pierwszej kolejności zasugerowana zostania naprawa lub nowy produkt.
Adres zwrotu/reklamacji: ZAZOO ul. Ostrzeszowska 36 98-400 Wieruszów
Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 259 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-01
Szybka dostawa i bardzo wygodna.
2024-09-23
Polecam jak najbardziej. Wszystko zgodne z opisem.
pixel